Una setantena de participants en la 3a Nit de l'Emprenedor

Aquesta edició s’ha centrat en la captació i fidelització de clients, amb especial interès en el 2.0

Divendres passat, dia 19 d’octubre, es va celebrar la 3a Nit de l’emprenedor al CECUCA organitzada pel CSETC, de la Regidoria de Promoció Econòmica, amb més de 70 persones assistents.

César Gil de l’empresa Br4fits, S.L. , Anna Terrés de Banch comunicació SL, Josep Boixadera de l’empresa Bichu&nini upps SL, Toni Ferrés de Tiendeco.com, Lluís Serra de BricMania.com i Yolanda Tarango d’Innerbuilders. També es va comptar amb la col·laboració especial de José Pedro Tarango, consultor especialista en assessorament en la creació i consolidació d’empreses i finançament.

La presentació de l’acte va anar a càrrec de Carmina Heredero, tècnica del CSETC, i de Manel Cortés, Director del CSETC, que va explicar què pot aportar el CSETC a les empreses i emprenedors. A continuació els convidats van fer una petita presentació dels seus projectes, i van donar pas al debat, amb la intervenció dels convidats i la Regidora de Promoció Econòmica, Carme Mallorques, que va exercir de moderadora.

Es va parlar de la importància de tenir clar qui són els nostres clients i els factors que intervenen en la decisió de compra, així com de quina és la percepció que tenen els clients dels nostres productes/serveis. Això ens ajudarà a posicionar-nos en el mercat. També es va destacar que els clients són els que faran créixer el negoci, ja que en són els principals prescriptors. Un altre dels temes que es va tractar va ser l’ev

 

olució de la botiga física cap a la botiga on line i la barrera entre off line i on line i de la importància de la transparència cap als nostres clients per tal de fidelitzar-los.

Al llarg del debat alguns assistents van intervenir amb preguntes i/o apunts sobre els diferents temes. Tant els convidats com alguns

 

dels assistents a l’acte van anant fent aportacions al Twitter amb #3NitEmprendors. Destaquem comentaris com:

“Cal fer les coses ben fetes a la xarxa per poder fidelitzar en el 2.0”, “Les xarxes socials són eines potents per fidelitzar clients però no és fàcil ni ràpid “.

Finalment destacar la intervenció de José Pedro Tarango, que de forma distesa va tancar les intervencions amb uns consells “contundents”: VENDRE, VENDRE, VENDRE, COBRAR i…..”Pendre un café amb aquelles persones que hagin aplicat els altres quatre consells!”.

El tancament de l’acte va anar a càrrec de l’alcaldessa, Calamanda Vila, que a animar tothom a continuar amb la bona feina que s’està fent en aquests moments difícils. Finalment es va fer el sopar a peu dret, moment per a fer xarxa de contactes.

Share this article on Facebook