Seminari Creació Empreses 2017
Documentació i recursos Seminari creació empreses 2017-CSETC Portal CatEmprèn Perfil persona emprenedora Pla d’empresa en línia Vull fer-me autònom Vull crear una cooperativa Canal Empresa Obligacions fiscals empresaris i professionals Read More
CURS SUPERIOR DE MÀRQUETING 2.0, XARXES DIGITALS I COMERÇ ELECTRÒNIC
INICI DEL CURS: 17 de maig de 2013 Curs de 40 hores de durada adreçat a: Empresaris, directius, professionals i emprenedors vinculas amb les àrees empresarials de màrqueting, comercial i vendes, publicitat i comunicació que necessitin reorientar l’estratègia de la seva empresa cap a la comercialització i distribució dels seus productes i/o serveis i els canals de comunicació... Read More
Inscripció Esmorzar de treball: Augmentar les vendes en els mercats exteriors
Les súper – benzineres i les estratègies de preus
Que fa que els consumidors comprin a les benzineres productes que a d’altres establiments tinguin un preu inferior? Per César T. Gil de www.br4fits.com Este es un post que surge de una conversación en Twitter con Sintetia. La cuestión fundamental es, ¿qué hace que los consumidores compren en gasolineras productos que en otros establecimientos tienen un precio muy inferior?... Read More