Anàlisi de mercat i de competència de guerrilla


Detall de l'esdeveniment

  • Data:
  • Lloc: csetc
  • Categories:

El màrqueting de guerrilla té com a objectiu posicionar el teu negoci front la competència amb el menor desembors econòmic possible. Prèviament és necessari identificar quina és la competència real i per fer-ho, és imprescindible definir el mercat (el total, el que podem servir i el que volem aconseguir).

En aquesta activitat, cada una de les persones participants aplicarà els conceptes teòrics bàsics d’anàlisis de mercat i competència al seu negoci (o projecte de negoci) d’una manera pautada i amb recursos disponibles sense cost addicional.

Et pot interessar aquesta activitat si et trobes en alguna de les circumstàncies següents:

  • Has de fer un pla de negoci (per sol·licitar una ajuda o un finançament, etc.).
  • El teu negoci ja està en marxa i vols aconseguir més clients o vols treure un nou producte o servei o vols que es faci evident com et diferencies de la competència.
  • T’estàs plantejant invertir o encetar un negoci i fos fer uns números ràpids.
  • Necessites contrastar amb números el que la teva intuïció (el teu sentir) et diu.

 

Objectius:

  • Aplicar (de manera personalitzada) els conceptes teòrics bàsics d’anàlisis de mercat i competència d’una manera pautada i amb recursos a l’abast sense cost addicional.
  • Dimensionar el mercat (el total, el que podem servir i el que volem aconseguir) per a una determinada línia de producte / servei.
  • Identificar la competència i establir pautes per a una anàlisi comparativa útil.

 

Contingut/programa:

  • Els tipus de mercat del meu negoci: com definir-los i com dimensionar-los.
  • Pautes per a una identificació i anàlisi comparativa útil de la competència del meu negoci.

 

Important: cal portar ordinador personal.

 

Formadora: Yolanda Tarango

 

INSCRIPCIONS AQUÍ