Servei Local de Consum

La  seguretat i  els  drets dels consumidors  són les principals prioritats marcades  pels  Serveis de Consum de l’Ajuntament de Cardedeu.  A  tal  efecte, s’ha desenvolupat el Pla  Local de Consum impulsat pel propi  Ajuntament, amb la direcció del CSETC, des de la Regidoria de Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Cardedeu. Per  tal de garantir el compliment d’aquest  objectiu, s’ha marcat  les següents  línees d’acció:

  • La formació i informació als consumidors.
  • La protecció dels drets dels consumidors.
  • La garantia del compliment de la normativa en matèria de protecció dels consumidors.
  • La promoció del consum responsable i solidari entre els ciutadans.

Per poder  donar  resposta i assolir els objectius marcats, la ciutadania de Cardedeu disposarà de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC).

Què és l’OMIC?

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor és un servei  gratuït i d’atenció personalitzada, que té  com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores o usuàries a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament, formació, l’orientació i la tramitació en la resolució de conflictes de consum.

On som?

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) està ubicada al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC) al carrer  Josep  Vilaseca, 23 de Cardedeu.

Horari

Dilluns  de 10 h a 13 h  i Dijous  de 16 h a 19 h.  amb cita  prèvia.

Per demanar hora és pot fer via telefònica el 938 44 43 02  o correu  omic@cardedeu.cat  o presencialment a les nostres dependències del CSETC.