El procés de generació de preus i el marge comercial – Abril 2016

Què hem de tenir en compte per calcular el preu dels meus productes? Quins aspectes influeixen a l’assignació dels marges?

Orientat als emprenedors i/o als professionals i empreses.

Dins el programa AULA DE COMERÇ, veurem com la configuració dels preus dels vostres productes/serveis és molt important i s’han de calcular en funció de la vostra activitat, de l’estratègia i del moment del vostre negoci.

Els continguts d’aquesta sessió formativa són:

  • El preu, una de les 4P del màrqueting mix.
  • Preu de cost, preu de mercat, preu estratègic, preu d’atracció, preu fix, preu variable, preu de penetració, preu simbòlic,…
  • Sistemes i fòrmules de càlcul de marges comercials.
  • Control de marges i tècniques de compensació.
  • Marge brut, marge net, facturació i tresoreria.
Data: Dilluns 11 i 25 d’abril de 14.30h a 16.30h

Lloc: CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu

Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció

 *Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE i en cas d’estar a l’atur Certificat d’inscripció a l’atur

Contacte CSETC:  info@csetc.cat o 93 844 43 02