• Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • EINES
  • NOTICIES
  • FORMACIÓ
  • CONTACTE
  • SUGGERIMENTS
  • ÀREA D’USUARI/A
CSETC
  • CSETC
    • QUI SOM
    • ESPAIS
    • PLA ESTRATÈGIC
    • REGLAMENT DEL CSETC
    • EQUIP
    • CONCERTACIÓ MUNICIPAL
    • COM ARRIBAR
  • EMPRENEDORIA
    • INFORMACIÓ I ASSESSORAMENT
    • PLA D´EMPRESA
    • FORMACIÓ D’EMPRENEDORIA
    • TRIBU EMPRENEDORA
    • PAE – CONSTITUCIÓ D’EMPRESES TELEMÀTICAMENT
    • CULTURA EMPRENEDORA
    • AJUTS I SUBVENCIONS A L’EMPRENEDORIA
    • FINANÇAMENT
    • REEMPRENEDORIA
    • NIT DE L’EMPRENEDORIA
  • EMPRESA
    • CONSOLIDACIÓ I CREIXEMENT
    • AJUTS I SUBVENCIONS A EMPRESES
    • FINANÇAMENT
    • FORMACIÓ EMPRESA
    • REEMPRESA
    • BORSA DE TREBALL
    • OAE
    • POLÍGONS INDUSTRIALS DE CARDEDEU
    • DIRECTORI D’EMPRESES
    • SIL+E
  • COMERÇ
    • SUPORT AL COMERÇ
    • PLA D’ACCIÓ I DINAMITZACIÓ DEL COMERÇ A CARDEDEU
    • DINAMITZACIÓ DEL COMERÇ
    • CARTELLERES DE COMERÇ
    • DIES FESTIUS OBERTS
    • DIRECTORI
    • XARXA COMERÇ CARDEDEU
  • CONSUM
    • OMIC
    • PETICIÓ HORA OMIC
    • PREGUNTES FREQÜENTS CONSUM
    • CONSUM RESPONSABLE
    • DADES DE CONSUM
    • SERVEI SUPRAMUNICIPAL
  • MERCATS I FIRES
    • MERCAT MUNICIPAL
      • EL MERCAT
      • PARADES I BOTIGUES
      • DIES OBERTURA MERCAT MUNICIPAL
      • REGLAMENT MMC
    • MERCAT SETMANAL
      • EL MERCAT DEL DILLUNS
      • SOL•LICITUDS
    • MERCAT DE PAGÈS
    • FIRA DE SANT ISIDRE
    • FIRA DE NADAL I TORRÓ ARTESÀ
    • FIRA ECOSOCIAL
    • SANT JORDI
    • MERCADET D’ARTESANIA
    • ALTRES FIRES I MERCATS
  • PROJECTES SINGULARS
    • CARDEDEU AGROECOLÒGIC
      • EL PROJECTE AGROECOLÒGIC
      • LA TEVA PAGESIA
      • AGRORIENTA’T
      • EINA COL
      • MERCAT DE PAGÈS
    • ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA
    • INDÚSTRIES CULTURALS
    • TURISME
  • Cercar
  • Menu Menu

FORMACIÓ EMPRESA

El CSETC facilita activitats de capacitació i formació adreçades a les persones emprenedores, empresaris, professionals amb l’objectiu de millorar les seves capacitacions i a millorar la competitivitat de les empreses. Les activitats en format de tallers i workshops, seminaris tècnics i conferències s’agrupen en 3 programes: Caixa d’eines tecnològiques, Aula de gestió de negoci i Aula de màrqueting. Per la realització d’aquests tallers es compta amb la col·laboració de formadors experts en les diferents temàtiques tractades.

Follow a manual added link

PROGRAMES FORMATIUS

  • Aula de gestió: El programa formatiu Aula de Gestió de Negoci consisteix en càpsules teórico-pràctiques de 4 hores perquè les empreses puguin millorar la gestió del seu negoci, i puguin ser més autònoms en aquest àrea. Es treballen aspectes com la presentació telemàtica d’impostos, la confecció d’una factura, o la gestió de llibres d’ingressos i despeses i del de factures emeses rebudes.
  • Aula de màrqueting: El programa formatiu Aula de Màrqueting Digital consisteix en càpsules teòrico-pràctiques de 4/8 hores perquè les empreses i emprenedores treballin la promoció del seu negoci en diferents aspectes dins els canals digitals.
  • Aula Tecnològica: El programa formatiu “Aula Tecnològica” té com a objectiu que els assistents aprenguin diferents eines TIC per millorar la gestió de la seva empresa, sempre d’una forma pràctica, treballant amb el seu propi ordinador, tablet o smartphone.
  • Aula Sistèmica: Aquest programa està format per tallers teoricopràctics de 2 hores, formacions de major durada i sessions de masterclass on es treballen aspectes sistèmics vinculats a l’emprenedoria.

Aula de gestió

Objectiu
Conèixer diferents aspectes a tenir en compte per a la correcta gestió d’un negoci com: econòmics (facturació), administratius (llibres d’ingressos i despeses), fiscals (presentació d’impostos), de gestió (protecció de dades) o jurídics (beneficis i inconvenients de les formes jurídiques).

Metodologia
Càpsules formatives de 4 hores teòrico-pràctiques on el formador especialista explica el tema de manera teòrica, però es materialitza en dinàmiques pràctiques (com la presentació d’impostos a la plataforma d’Hisenda) i amb plantilles per la gestió del seu negoci (excels, models de factures,…).

Exemples
A més dels tallers sobre la presentació d’impostos i la creació de factures i gestió de llibres, també es treballa la llei de protecció de dades, el model CANVAS per a redissenyar el model de negoci, o una guia amb els 10 errors més freqüents en la gestió econòmica d’un negoci.

Aula sistèmica

Objectiu
Incorporar un enfocament multidimensional que, a més dels elements racionals més habituals,  incorpora la  visió i metodologia sistèmica en el disseny i implementació del projecte de negoci.

Metodologia
Tallers teoricopràctics de 2 hores, formacions de major durada i sessions de masterclass on es treballen aspectes sistèmics vinculats a l’emprenedoria.

Exemples
En els tallers es treballaran aspectes com el desenvolupament personal i professional o el model de negoci implementant tècniques com el coaching sistèmic, constel·lacions organitzacionals o visualització d’objectius entre d’altres.

Aula tecnològica

Objectiu
Aprendre el funcionament de diferents eines gratuïtes per millorar en la digitalització del seu negoci que les permeti ampliar els canals de venda i la innovació empresarial, captació de noves oportunitats de negoci, etc.,

Metodologia
Càpsules formatives de 4 (o 8) hores eminentment pràctiques treballant sobre el portàtil o, en alguns casos, sobre el smartphone i/o tablet del propi usuari.

Exemples
Els tallers realitzats han sigut de Xarxes socials, construcció de Web i blog, edició d’imatges online i posicionament a Internet.

Aula de màrqueting

Objectiu
Conèixer i treballar de manera pràctica diferents aspectes per a la promoció d’un negoci com la comunicació i el neuromàrqueting.

Metodologia
Càpsules formatives de 4 hores teòrico-pràctiques on el formador especialista explica el tema de manera teòrica, però es materialitza en dinàmiques pràctiques i amb la mostra de bones pràctiques existents a la realitat.

Exemples
Els tallers es centren en la creació de marca, la planificació de comunicació i la redacció de continguts per arribar millor als clients. També es treballen aspectes com el neuromàrqueting, l’elevator pitch per saber transmetre correctament, i eines com Mailchimp per treballar la comunicació per mail i generar comunitat.

PROPERES ACTIVITATS

Formulari Atenció Assessorament CSETC

Formulari Atenció Assessorament CSETC

Centres Locals de Serveis a les Empreses

Centres Locals de Serveis a les Empreses

Cercador de mesures i ajuts de la Generalitat de Catalunya

Cercador de mesures i ajuts de la Generalitat de Catalunya

Com vendre/cedir la teva empresa?

Com vendre/cedir la teva empresa?

Taula Vallès Oriental Avança

Taula Vallès Oriental Avança

CANAL EMPRESA

CANAL EMPRESA
© Copyright CSETC - C/ Josep Vilaseca, 23 - CARDEDEU - info@csetc.cat - Tel. 938 444 302
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
Scroll to top