INFORMACIÓ ALS USUARIS DEL SERVEI DE CONSUM DURANT EL PERÍODE DE VACANCES DE LA OMIC
1.- És imprescindible que primer us adreceu a l’empresa amb la qual heu tingut la relació de consum i feu la corresponent reclamació:
- En els establiments presencials, demaneu els fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia.
- Si es tracta d’un servei bàsic –llum, aigua, gas, transports…– truqueu al servei telefònic gratuït d’atenció al client (us han de facilitar un número d’incidència).
- També podeu remetre la vostra reclamació telemàticament amb un formulari web o un correu electrònic amb justificant de recepció, o bé per correu postal certificat, burofax, etc.
* En l’escrit de reclamació heu d’incloure-hi les vostres dades (adreça, telèfon de contacte, etc.), una exposició dels fets i la petició que feu. Adjunteu-hi també la documentació de què disposeu (factures, tiquets, publicitat, pressupost…).
2.- Si no rebeu una resposta satisfactòria en el termini màxim d’un mes, podeu demanar hora pel nostre servei de consum (OMIC) per iniciar una mediació en consum, o bé presentar la corresponent sol·licitud a través d’instància adreçada a l’OMIC de forma telemàtica
En cas de consultes URGENTS podeu adreçar-vos al telèfon d’informació de l’AGENCIA CATALANA DEL CONSUM, al número 012 (gratuït)
També hi ha la possibilitat de que els consumidors / usuaris presentin consultes – queixes – reclamacions de forma electrònica a través del formulari web que posa a la seva disposició l’Agencia Catalana del Consum: http://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/