INFORMACIÓ ALS USUARIS DEL SERVEI DE CONSUM DURANT EL PERÍODE DE VACANCES DE LA OMIC

1.- És imprescindible que primer us adreceu a l’empresa amb la qual heu tingut la relació de consum i feu la corresponent reclamació:

 

  1. En els establiments presencials, demaneu els fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia.

 

  1. Si es tracta d’un servei bàsic –llum, aigua, gas, transports…– truqueu al servei telefònic gratuït d’atenció al client (us han de facilitar un número d’incidència).

 

  1. També podeu remetre la vostra reclamació telemàticament amb un formulari web o un correu electrònic amb justificant de recepció, o bé per correu postal certificat, burofax, etc. 

 

* En l’escrit de reclamació heu d’incloure-hi les vostres dades (adreça, telèfon de contacte, etc.), una exposició dels fets i la petició que feu. Adjunteu-hi també la documentació de què disposeu (factures, tiquets, publicitat, pressupost…). 

 

 

2.- Si no rebeu una resposta satisfactòria en el termini màxim d’un mes, podeu demanar hora pel nostre servei de consum (OMIC) per iniciar una mediació en consum, o bé presentar la corresponent sol·licitud a través d’instància adreçada a l’OMIC de forma telemàtica

 

En cas de consultes URGENTS podeu adreçar-vos al telèfon d’informació de l’AGENCIA CATALANA DEL CONSUM, al número 012 (gratuït)

 

També hi ha la possibilitat de que els consumidors / usuaris presentin consultes – queixes – reclamacions de forma electrònica a través del formulari web que posa a la seva disposició l’Agencia Catalana del Consum: http://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/