Curs cancel·lat: càpsula formativa Pla empresa en línia del mes de novembre

Us informem que, amb motiu de la vaga general convocada el proper 14 de novembre,  queda cancel·lada  l’edició programada per aquest dia  de la càpsula formativa de pla d’empresa en línia. Les persones interessades en aquesta formació poden inscriure’s a l’edició programada pel  mes de desembre, el dia 12 de desembre de 9.30 a 13.30 hores.

Més informació

Carmina Heredero

CSETC

c. Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu

Telf. 938444302

empresa@csetc.cat , info@csetc.cat

3a Nit de l'Emprenedor

19 d’octubre a les 19.45 h al CECUCA

El CSETC organitza la tercera edició de la Nit de l’emprenedor  un espai de trobada, obert i interactiu, perquè empresaris, professionals i emprenedors comparteixin i intercanviïn les seves experiències i coneixements.

Aquesta edició parlem de

EXPERIÈNCIES EN LA CAPTACIÓ I FIDELITZACIÓ DE CLIENTS: CAP AL 2.0?

i comptem amb la presencia com convidats de:

convidats

Lluís Serra

 

General manager de BricMania.com

Director Comercial de Serra Pedragosa, SL

Col·laborador del CSETC, de la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Terrassa i altres entitats

 

 

 

Yolanda Tarango

Emprenedora vocacional amb més de 23 anys d’experiència professional.

El seu quart projecte com a sòcia fundadora de innerbuilders des d’on ajuda a estructurar i impulsar projectes professionals propis i aliens. Docent en d’habilitats i gestió directives, actituds emprenedores i eines de finançament.

Col·laboradora del CSETC

 

 

 

Anna Terrés

Sòcia fundadora de Banch comunicació SL

Directora revista d’aquí

Més de 20 anys d’experiència en departarments de màrqueting.

Molt interessada en tot el que fa referència  amb el desenvolupament i creixement de les persones.

Amant de la natura i el lleure.

 

 

Toni Farrés

 

Brand Community Manager “freelance” i impulsor de Tiendeco.com

Estudiant de Multimèdia i del màster en Social Media Branding & Strategy.

Es declara un apassionat de la seva professió i és optimista en quan al futur del màrqueting on line.

 

 

César Gil

Soci fundador de Branding4profits, SL i impulsor del projecte br4fits

Professional liberal assessorant Pimes i grans empreses del sector de les infraestructures,restauració i hosteleria en els àmbits de finances, estratègia competitiva i corporativa i màrqueting.

Fita: introduir el màqueting en les pimes

La seva dita: “la vida es una senda llena de obstáculos que hemos de ir saltando siempre con buen humor!!!”

 

 

Josep Boixadera

Josep Boixadera, sòci fundador Bichu&nini upps SL

Impulsor del projecte bini2bini, aplicació per practicar idiomes de manera fàcil, còmoda i econòmica.

bichu&nini apps sl és una empresa l’objectiu de la qual és la creació, desenvolupament, comercialització i manteniment d’aplicacions i pàgines web per a qualsevol dispositiu de telefonia mòbil, d’Internet o informàtic.

 
 
 
 

I en acabar….

 

Sopar: Fem Xarxa, és hora de fer contactes a la Sala Sarau

Còctel a càrrec del grupo Mosaic

Reserves pel sopar fins el 18 d’octubre. Preu 10 euros*

*El sopar que es pagarà el mateix dia de l’acte

Pots fer la teva inscripció a Formulari inscripció

Més informació i inscripcions

www.csetc.cat

info@csetc.cat

938444302

 

 

Seminari Creació d'empreses

Proper seminari 7 de novembre de 2012

Seminari creació empreses 3 d'octubre de 2012

Cada primer  dimecres de mes, de 10 a 12 h,  el CSETC realitza aquest seminari adreçat a persones interessades en crear la seva pròpia empresa. En aquests seminaris s’informa de tots els aspectes importants per tirar endavant una empesa: perfil emprenedor, coherència del projecte empresarial i finançament.

Informació i inscripcions:

938444302

emprenedors@cardedeu.cat

csetc@cardedeu.cat

Una setantena de participants en la 3a Nit de l'Emprenedor

Aquesta edició s’ha centrat en la captació i fidelització de clients, amb especial interès en el 2.0

Divendres passat, dia 19 d’octubre, es va celebrar la 3a Nit de l’emprenedor al CECUCA organitzada pel CSETC, de la Regidoria de Promoció Econòmica, amb més de 70 persones assistents.

César Gil de l’empresa Br4fits, S.L. , Anna Terrés de Banch comunicació SL, Josep Boixadera de l’empresa Bichu&nini upps SL, Toni Ferrés de Tiendeco.com, Lluís Serra de BricMania.com i Yolanda Tarango d’Innerbuilders. També es va comptar amb la col·laboració especial de José Pedro Tarango, consultor especialista en assessorament en la creació i consolidació d’empreses i finançament.

La presentació de l’acte va anar a càrrec de Carmina Heredero, tècnica del CSETC, i de Manel Cortés, Director del CSETC, que va explicar què pot aportar el CSETC a les empreses i emprenedors. A continuació els convidats van fer una petita presentació dels seus projectes, i van donar pas al debat, amb la intervenció dels convidats i la Regidora de Promoció Econòmica, Carme Mallorques, que va exercir de moderadora.

Es va parlar de la importància de tenir clar qui són els nostres clients i els factors que intervenen en la decisió de compra, així com de quina és la percepció que tenen els clients dels nostres productes/serveis. Això ens ajudarà a posicionar-nos en el mercat. També es va destacar que els clients són els que faran créixer el negoci, ja que en són els principals prescriptors. Un altre dels temes que es va tractar va ser l’ev

 

olució de la botiga física cap a la botiga on line i la barrera entre off line i on line i de la importància de la transparència cap als nostres clients per tal de fidelitzar-los.

Al llarg del debat alguns assistents van intervenir amb preguntes i/o apunts sobre els diferents temes. Tant els convidats com alguns

 

dels assistents a l’acte van anant fent aportacions al Twitter amb #3NitEmprendors. Destaquem comentaris com:

“Cal fer les coses ben fetes a la xarxa per poder fidelitzar en el 2.0”, “Les xarxes socials són eines potents per fidelitzar clients però no és fàcil ni ràpid “.

Finalment destacar la intervenció de José Pedro Tarango, que de forma distesa va tancar les intervencions amb uns consells “contundents”: VENDRE, VENDRE, VENDRE, COBRAR i…..”Pendre un café amb aquelles persones que hagin aplicat els altres quatre consells!”.

El tancament de l’acte va anar a càrrec de l’alcaldessa, Calamanda Vila, que a animar tothom a continuar amb la bona feina que s’està fent en aquests moments difícils. Finalment es va fer el sopar a peu dret, moment per a fer xarxa de contactes.

Una setantena de participants en la 3a Nit de l'Emprenedor

Aquesta edició s’ha centrat en la captació i fidelització de clients, amb especial interès en el 2.0

Divendres es va celebrar la tercera Nit de l’Emprenedor al Centre Cultural, amb convidats que van participar al debat, i assistents que el van enriquir amb les seves aportacions.

Llegir +

Cardedeu Jelly Coworking & Workshop

Dijous 25 d’octubre de 10.30 a 14.00 h. al CSETC.

Workshop: “Dissenya el teu model de col·laboradors professionals” 

Com créixer sense incrementar l’estructura fixa de costos

Dinamitzat per Yolanda Tarango d’Innerbuilders

El “Jelly Coworking” es un espai de treball, discussió i intercanvi d’idees.

Un espai per compartir coneixements on els assistents poden elaborar nous projectes i/o col·laboracions. També permet, a aquells professionals que es dediquen a

l teletreball, trencar amb l’aillament però mantenint la seva activitat professional habitual.

Per participar només necessites les teves eines de treball, bon humor i ganes de relacionar-te i compartir. El Jelly és un cop al mes i disposes d’una excel·lent connexió WIFI amb 50 Mb simètrics de fibra…

Quan i on

Dates realització: Darrer dijous de cada mes

Properes dates:  29 de novembre

Horari: 10.30 a 14.00 h.
Lloc i adreça: CSETC c. Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu

Inscripcions

A través de http://cardedeujellycoworkingoctubre.eventbrite.es

més informació

contacta amb el CSETC a info@csetc.cat o activitats@csetc.cat o 938 444 302

Més informació sobre INTERNATIONAL JELLY http://workatjelly.com/

Convidats 3a Nit de l'emprenedor

19 d’octubre al CECUCA

En aquesta 3a edició comptem, a la taula rodona, amb la presència de

Convidats

Lluís Serra |@Lluis_Serra

Yolanda Tarango

Anna Terrés | @revistadaqui

Toni Farrés | @Toni_injury

César Gil

Josep Boixadera | @bini2bini

 

3a Nit de l'Emprenedor

19 d’octubre a les 19.45 h

El CSETC organitza per tercer any consecutiu la 3a Nit de l’emprenedor  un espai de trobada, obert i interactiu, perquè empresaris, professionals i emprenedors comparteixin i intercanviïn les seves experiències i coneixements.

A l’acte, en format de taula rodona, participen convidats del món empresarial que expliquen les seves vivències en relació a l’emprenedoria i en el que es tracten temes d’actualitat amb la intervenció del públic assistent.

L’edició d’enguany girarà entorn de

EXPERIÈNCIES EN LA CAPTACIÓ I FIDELITZACIÓ DE CLIENTS: CAP AL 2.0?

PROGRAMA

19.45 Recepció i Benvinguda

20.00 Presentació de l’acte

20.10 Taula rodona

21.45 Sopar*: Fem Xarxa, és hora de fer contactes

*Reserves pel sopar fins el 18 d’octubre. Preu 10 euros (El sopar que es pagarà el mateix dia de l’acte)

Fes la inscripció al següent formulariFormulari inscripció

 

+Informació

info@csetc.cat

938444302

www.csetc.cat

 

 

Les súper – benzineres i les estratègies de preus

Que fa que els consumidors comprin a les benzineres productes que a d’altres establiments tinguin un preu inferior?

Per César T. Gil de www.br4fits.com

Este es un post que surge de una conversación en Twitter con Sintetia. La cuestión fundamental es, ¿qué hace que los consumidores compren en gasolineras productos que en otros establecimientos tienen un precio muy inferior? Y, por otro lado, ¿qué hace que las gasolineras vendan casi “cualquier cosa” además de combustible?

Para responder a estas cuestiones parto de un hecho y es que el marketing bebe de diversas disciplinas: economía, administración de empresas, psicología, sociología, antropología y la medicina. Por este motivo, cuando hablamos de marketing cualquier tema puede abordarse desde muchos prismas diferentes, y sobre todo si con ello tratamos de comprender ciertos comportamientos del consumidor.

+Informació