Treballa una eina per fer el seguiment econòmic del teu negoci.
Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.
Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació de 4 hores per ajudar a la presa de decisions en els aspectes econòmics, basats en les dades, i no només en el sentit comú, mitjançant una eina que ens permeti fer una foto de com volem que estigui l’empresa en 1 mes (o 3 mesos, 1 any,…), i després visualitzar la situació real, i decidir si hem de modificar quelcom o anem en bona direcció.
Dinamitzat per Elisabet Bach, consultora de creació i consolidació d’empreses.
OBJECTIU
Donar unes eines bàsiques d’anàlisi i seguiment del negoci que siguin fàcils d’utilitzar, de treure’n conclusions, i que contribueixin a la presa de decisions basades en dades tangibles i no en sensacions.
Llegir més
Els 10 errors més freqüents en la gestió econòmica del negoci – Aula de gestió – 20 febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesOrientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.
Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació de 4 hores per ajudar a la presa de decisions en els aspectes econòmics, basats en les dades, i no només en el sentit comú, mitjançant una eina que ens permeti fer una foto de com volem que estigui l’empresa en 1 mes (o 3 mesos, 1 any,…), i després visualitzar la situació real, i decidir si hem de modificar quelcom o anem en bona direcció.
Dinamitzat per Elisabet Bach, consultora de creació i consolidació d’empreses.
Donar unes eines bàsiques d’anàlisi i seguiment del negoci que siguin fàcils d’utilitzar, de treure’n conclusions, i que contribueixin a la presa de decisions basades en dades tangibles i no en sensacions.
Llegir més
Formulari inscripció – Els 10 errors més freqüents en la gestió econòmica del negoci – 20 febrer 2019
/in GeneralCom donar a conèixer i fer brillar la teva marca – Aula màrqueting – 11 febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesOrientat als negocis ja en marxa o projectes emprenedors.
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2019 #eMKT19, treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa en un format de 1 sessió de 4 hores, on es treballa amb dinàmiques per crear la teva marca visual i els missatges que has de comunicar pel teu negoci.
Dinamitzat per Judith Durano, assessora de comunicació i blogger. Llegir més
Formulari inscripció – Com donar a conèixer i fer brillar la teva marca – 11 febrer 2019
/in GeneralSeminari Creació Empreses – Febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesVine al seminari! Es tractaran temes importants per tirar endavant una idea empresarial. Analitzarem el perfil de l’emprenedor, eines d’avaluació de la idea empresarial, formes jurídiques, finançament, ajuts i subvencions i el pla d’empresa.
Llegir més
Formulari inscripció – Seminari Creació Empreses – 28 febrer 2019
/in GeneralFormulari inscripció – Seminari Creació Empreses – 14 febrer 2019
/in GeneralExprimeix Facebook al teu negoci – Caixa Eines Tecnològiques – 6 febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesOrientat als negocis ja en marxa o projectes que ja s’estan assessorant al CSETC.
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2019 #eMKT19, treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Caixa d’eines tecnològiques”. Aquesta formació es desenvolupa en un format d’1 sessió de 4 hores, on es treballaran de manera pràctica els conceptes bàsics per crear i utilitzar una pàgina de facebook pel negoci.
Al mes de setembre està programada una segona sessió per treballar aspectes més avançats com campanyes de publicitat amb Facebook.
Impartit per Gemma Andreu, consultora a Sugeralia.
Llegir més
Formulari inscripció – Exprimeix Facebook al teu negoci – 6 febrer 2019
/in GeneralNetcoffee & workshop – Propòsit d’Any Nou: “Amplia la teva xarxa de contactes” – 31 gener 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesDinamitzat per Elisabet Bach, consultora de creació i consolidació d’empreses.
El “Netcoffee & workshop” es un espai de treball, discussió i intercanvi d’idees. Un espai per compartir coneixements on els assistents poden elaborar nous projectes i/o col•laboracions. També permet, a aquells professionals que es dediquen al teletreball, trencar amb l’aïllament però mantenint la seva activitat professional habitual.
Establir pautes que permetin treballar aquesta eina, potenciar una mentalitat oberta de cara al desenvolupament, més enllà de la pura recerca de clients, incorporar el networking en la rutina del dia a dia del negoci, i construir una presentació adequada per al networking.