Formulari inscripció – Seminari Creació Empreses – 20 novembre 2018

Humanitzar les empreses a la 9a Nit de l’Emprenedoria – resum jornada

Gairebé 70 persones van participar a la 9a Nit de l’Emprenedoria que es va celebrar divendres 19 d’octubre al Teatre Auditori de Cardedeu i que en l’edició del 2018 estava dedicada a “EMPRENDRE EN FEMENÍ O COM HUMANITZAR LES EMPRESES. Pots fer una empresa feliç i competitiva?”.

Llegir més

Gestiona les teves xarxes socials amb Hootsuite i treballa el teu perfil de Twitter – 29 octubre 2018

Com programar i controlar les teves xarxes socials amb eines gratuïtes i com ha evolucionat Twitter al 2018

Orientat als negocis ja en marxa o projectes que ja s’estan assessorant al CSETC.

Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2018 #eMKT18,  treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Caixa d’eines tecnològiques”. Aquesta formació es desenvolupa en un format d’1 sessió de 4 hores, repartides en dues parts: a la primera part (de 3 hores aprox) es treballarà de manera pràctica amb l’eina gratuïta Hootsuite per programar, analitzar i monitoritzar les xarxes socials del teu negoci d’una manera senzilla i eficient, i a la segona part (1 hora aprox) es treballarà el perfil de Twitter, creant-lo o actualitzant-lo per conèixer les principals novetats al 2018 i com treure el màxim profit d’aquesta xarxa social.

Impartit per Gemma Andreu, consultora a Sugeralia.

Llegir més

Formulari inscripció – Gestiona les teves xarxes amb Hootsuite i treballa el teu perfil de Twitter – 29 octubre 2018

Netcoffee & workshop – Tot passa en el cervell. Atrau més i millors clients (Neuromàrqueting) – 24 octubre 2018

Es pot utilitzar les emocions per millorar les vendes?

Dinamitzat per Carlos Moreno,  Consultor Neuromarketing & Marketing Online. 

El “Netcoffee & workshop” es un espai de treball, discussió i intercanvi d’idees. Un espai per compartir coneixements on els assistents poden elaborar nous projectes i/o col•laboracions. També permet, a aquells professionals que es dediquen al teletreball, trencar amb l’aïllament però mantenint la seva activitat professional habitual.

OBJECTIU

Conèixer de manera pràctica les tècniques de seducció i persuasió online mitjançant l’anàlisi d’exemples reals que s’apliquen al neuromàrqueting.

Llegir més

Formulari inscripció – Netcoffee: Neuromàrqueting – 24 octubre 2018

9a Nit de l’emprenedoria – 19 octubre 2018

EMPRENDRE AMB VALORS FEMENINS O COM HUMANITZAR LES EMPRESES

Pots fer una empresa feliç i competitiva?

19 d’octubre 2018 a les 19.45 h al Teatre Auditori de Cardedeu (antic Centre Cultural)

El CSETC organitza per novè any consecutiu la Nit de l’emprenedoria,  un espai de trobada, obert i interactiu, perquè empresàries i empresaris, professionals i emprenedores i emprenedors comparteixin i intercanviïn les seves experiències i coneixements i inquietuds.

Enguany comptem amb la presència de Mercè Brey, ideadora i fundadora de Blue Transforming Power, que es presentarà aquesta proposta que pretén ajudar a fer un revolució orientada cap a la congruència en els valors de les persones i en els valors de empreses.

Seguidament, en format de taula rodona els nostres convidats parlaran sobre les seves experiències del que significa emprendre tenint en compte els valors femenins de colaboració enfront els valors tradicionals d’imposició que estan orientats als objectius exclusivament econòmics, i de com es pot aconseguir un equilibri entre els valors i els diners per a l’evolució dels seus negocis, i on els assistents podran participar activament amb les seves preguntes i comentaris.

L’acte finalitza amb un sopar-networking a la Sala Sarau (contigua al Teatre Auditori), que és opcional i tindrà un preu de 12 euros.

Llegir més

Formulari inscripció – 9a Nit de l’emprenedoria – 19 octubre 2018

Èxit de la 1a Fira d’Economia Social i Solidària – 29 setembre 2018

Cardedeu celebra amb èxit la 1a Fira d’Economia Social i Solidària

Més de 25 iniciatives del territori van exposar els seus projectes aquest dissabte 29 setembre a la Plaça Sant Corneli de Cardedeu. Eren cooperatives de consum, mitjans de comunicació alternatius, grups de finances ètiques i col·lectius que s’engloben en el model de l’Economia social i solidària, un model que prioritza la gestió col·lectiva, democràtica i responsable per sobre del lucre econòmic. Llegir més