Coneix els requisits legals i fiscals de la venda online – Aula Gestió – Octubre 2017

Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.

Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació en dues sessions de 3 hores per conèixer els requeriments legals i fiscals necessaris per muntar un negoci a internet, principalment perquè la seva supervivència no es vegi amenaçada per l’incompliment de la llei i de les obligacions tributàries que regeixen el comerç electrònic.

Impartit per Yolanda Presa, consultora d’ YPAFORMACIÓ

Objectius:

  • Sessió 1: Estar informats de les normatives específiques pròpies del comerç electrònic
  • Sessió 2: Conèixer les obligacions tributàries que hauran de complir quan la seva pàgina web estigui en funcionament perquè estiguin preparats i sàpiguen com facturar segons qui els compri.

Llegir més

8a Nit de l’Emprenedoria – 20 octubre 2017

EMPRENDRE AMB EL REPTE DE FER-HO DIFERENT

La innovació: neix o es fa?

20 d’octubre a les 19.45 h al Teatre Auditori de Cardedeu (antic Centre Cultural)

El CSETC organitza per vuitè any consecutiu la Nit de l’emprenedoria,  un espai de trobada, obert i interactiu, perquè empresaris, professionals i emprenedors comparteixin i intercanviïn les seves experiències i coneixements i inquietuds.

Enguany els nostres convidats parlaran sobre les seves experiències per emprendre innovant, tant tecnològicament, com en producte, o en un nínxol de mercat. Veurem com es pot innovar 360º i valorarem si tots podem ser innovadors.

L’acte finalitza amb un sopar-networking a la Sala Sarau (contigua al Teatre Auditori), que és opcional i tindrà un preu de 12 euros.

Llegir més

Sessió informativa ajuts de la Generalitat per al sector comerç, artesania i moda 2017 – 28 setembre 2017

Orientat a empreses del sector.

El CSETC organitza una sessió informativa pel dijous 28 setembre a les 14h sobre la segona convocatòria dels ajunts de la Generalitat al sector comerç, artesania i moda.

El Departament d’ Empresa i Coneixement reforça el Programa de subvencions al comerç 2017 amb 8,5 MEUR, 1 milió d’euros més de la dotació prevista, i ha publicat el 25/7/2017 les bases de la segona convocatòria d’ajuts per a la millora de la competitivitat del sector per enguany.

Amb aquest pla d’incentius 2017, la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) de la Direcció General de Comerç, concreta la seva voluntat de fer costat al sector del comerç, els serveis, la moda i l’artesania per aconseguir millorar-ne la posada al dia, modernització i rendibilitat, i alhora impulsar un creixement sostenible i respectuós amb l’entorn i el medi ambient.

Llegir més

Utilització simple i eficient del certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica a l’empresa – Aula Gestió – 11 octubre 2017

Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.

Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació en una sessió de 4 hores per compartir els conceptes bàsics sobre la utilització del certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica, de manera pràctica per l’empresa.

Impartit per Núria Gil i Martell, consultora d’ Akuaba, SL.

Objectius:

  • Introduir les eines i mecanismes per facilitar la implantació i ús dels 3 temes, aportant aplicacions gratuïtes i explicant-ne el funcionament.
  • Aconseguir que els participants vegin els avantatges d’emprar certificat digital, signatura i facturació electrònica, que entenguin què son i com funcionen i que puguin decidir com implantar-los a les seves organitzacions.

Llegir més

Netcoffee & workshop – Design Thinking – 28 setembre 2017

Dinàmiques per detectar les necessitats del teu client

Dinamitzat per Raquel Cánovas, assessoria creativa.

El “Netcoffee & workshop” es un espai de treball, discussió i intercanvi d’idees. Un espai per compartir coneixements on els assistents poden elaborar nous projectes i/o col•laboracions. També permet, a aquells professionals que es dediquen al teletreball, trencar amb l’aïllament però mantenint la seva activitat professional habitual.

OBJECTIU

Aprendre eines per valorar les característiques del teu client potencial real i quines necessitats té. 

Kit bàsic de comunicació per donar a conèixer el teu negoci – Aula Màrqueting – 27 setembre 2017

Eines per desenvolupar la identitat corporativa professional

Orientat als negocis ja en marxa o projectes emprenedors.

Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2017 #eMKT17,  treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa en un format de 1 sessió de 4 hores, on es treballarà amb eines de comunicació per facilitar els objectius comercials.

Dinamitzat per Montserrat Codina, redactora i consultora creativa. 

Objectius

  • Dotar de les eines bàsiques per construir una identitat corporativa eficaç.
  • Saber adequar la identitat corporativa al sector de l’activitat i diferenciar-se de la competència a través de les eines de comunicació.

Llegir més