La Xarxa Comerç Cardedeu i l’Ajuntament han posat en marxa el projecte CARDEDEU A DOMICILI, una iniciativa dins la campanya #pensalocalcompralocal, que posa en contacte establiments de serveis essencials i consumidors del municipi per fer comandes, ja sigui per telèfon, mòbil, correu electrònic o el sistema que estableixi cada comerç, i rebre-les a casa, sense desplaçaments.
El servei Cardedeu a domicili permet fer comandes als comerços de dilluns a divendres i rebre-les l’endemà d’haver-les fet, de dimarts a dissabte.
Pel que fa al sistema de pagament, el client haurà de pagar directament a cada establiment allò que hagi adquirit, d’acord amb el sistema de pagament acordat, ja sigui per transferència, Bizum, o d’altres. En el cost de la comanda, la botiga hi afegirà, també, el preu del servei a domicili que és d’1 € a cada establiment.
Per poder rebre les comandes l’endemà, cal fer-les directament al comerç abans de les 13 h.
Si agrupeu les comandes en un mateix dia, les podreu rebre totes en el mateix repartiment de l’endemà. D’aquesta manera, optimitzem el servei de transport i l’eficiència energètica.
El transportista farà el servei de transport i us portarà totes les comandes a casa però no tramitarà pagaments.
Abans de realitzar la comanda, assegureu-vos que el comerç està adherit al servei CARDEDEU A DOMICILI.
Llista de comerços adherits a Cardedeu a domicili
Finançament: recomanacions i aspectes a cuidar
/in Notícies, Portada "slide"En aquest post us explicarem els elements a tenir en compte abans de sol·licitar un finançament i alguns perills en els que cal evitar caure.
Quins efectes pot tenir aquesta aturada o disminució de l’activitat derivada del confinament pel Covid-19?
Un dels primers efectes és una disminució dels ingressos. Aquest fet pot anar acompanyat d’una ajust també de les despeses. En definitiva, l’impacte de la disminució dels ingressos serà menys o més negatiu en el conjunt del negoci segons la proporció en la que es puguin reduir també les despeses, especialment les fixes. Al final, la diferència entre les dues variables determinarà el diner que generarà l’empresa. L’impacte més habitual és la disminució a curt termini d’aquest diner que es genera.
El segon gran efecte és l’endarreriment en el cobro de clients. Aquest fet es pot produir per una actitud de prudència en l’ús del diner disponible per part dels clients i també per falta de liquiditat.
En funció dels saldos disponibles que tingui el negoci inicialment, la combinació d’ambdues situacions pot generar dificultats en el pagament dels compromisos que té el negoci en més o menys grau.
Llegir més
El Servei de Consum i les afectacions del coronavirus pels autònoms
/in NotíciesEl servei de Consum de la Diputació de Barcelona, amb l’objectiu de poder donar resposta a les diferents situacions que es poden donar en la contracció o prestacions d’alguns serveis, ha elaborat una sèrie de qüestions com:
SUBMINISTRAMENTS BÀSICS: Llum, Aigua, Gas.
AFECTACIONS RELACIONADES AMB L’HABITATGE: PRODUCTES HIPOTECARIS I LLOGUER
Per més informació: https://www.diba.cat/web/consum/-/coronavirus-espai-amb-informacio-actualitzada-i-en-revisio-permanent
i les preguntes freqüents el·laborades per la Diputació de Barcelona al link Preguntes i respostes sobre les afectacions als consumidors
Informacions destacades pel sector agroramader enfront el coronavirus
/in NotíciesDes del CSETC volem fer-vos arribar les següents informacions importants que ha publicat el Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya en relació de la crisi del Covid-19:
Si teniu qualsevol dubte en relació al sector agroalimentari, ens podeu contactar a agroecologia@csetc.cat
Reinventa el teu negoci – Aula virtual – 28 i 29 abril 2020
/in calendari d'activitats, NotíciesAdreçat a autònom@s o responsables d’empresa que, especialment en aquesta situació d’alerta sanitària pel coronavirus, necessiten un canvi en la reorientació del negoci que han posat en marxa.
Dins l’Aula Virtual, es realitza un webinar d’1 hora de durada mitjançant la plataforma online jitsi.org on es compartiran diferents pautes per analitzar com es pot reinventar un negoci, però sobretot tenint en compte quin ha de ser l’objectiu d’aquest canvi.
Dinamitzat per Yolanda Tarango, mentor & mentoring program manager en Barcelona Mentoring
Llegir més
Som la pagesia, nova campanya de promoció del consum d’alimentació de proximitat
/in Notícies“Som la teva pagesia”, nova campanya de promoció del consum d’alimentació de proximitat
EL CSETC ha iniciat la campanya “Som la teva pagesia” per promoure el consum d’aliments de proximitat mitjançant un vídeo amb les productores i productors de Cardedeu com a protagonistes.
El context de crisi del COVID-19 ha provocat moltes dificultats de venda de les produccions del territori, algunes de les quals corren el risc de tancament. Des del CSETC i l’Ajuntament es considera la pagesia un sector clau per l’economia local i pel manteniment del territori. Per tal de donar-los suport, s’ha posat en marxa aquesta campanya i s’ha actualitzat l’espai web https://www.csetc.cat/agroecologia/ amb la informació de com consumir en aquestes explotacions, que també ofereixen repartiment a domicili.
Vilamajor Activa, el servei local d’ocupació a Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor
/in Notícies, Portada "slide"Vilamajor Activa és el Servei Local d’Ocupació de Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor gestionat pel CSETC, en conveni amb l’Ajuntament de Cardedeu i amb el suport de la Diputació de Barcelona. En aquests moments tan complexos i difícils per a la ciutadania, us volem ajudar amb l’ocupació. Tenint en compte la situació actual, les consultes i/o peticions seran ateses per via telemàtica amb videoconferència, correu electrònic o telèfon.
Com et podem ajudar?
Per inscriure’s el nostre servei:
Les persones que desitgin incorporar-se a la nostra borsa de treball, utilitzem una plataforma jitsi.org per poder fer entrevistes en línia, les persones interessades envieu un correu a vilamajoractiva@gmail.com o truqueu al telèfon 938 44 43 02.
Gestió de la liquiditat i finançament – Aula Virtual – 23 abril 2020
/in calendari d'activitats, NotíciesAdreçat a autònom@s o responsables d’empresa que, especialment en aquesta situació d’alerta sanitària pel coronavirus, necessiten gestionar la liquiditat del seu negoci i, si és necessari, demanar el finançament adequat a la situació amb la que es troba el negoci.
Dins l’Aula Virtual, es realitza un webinar d’1 hora de durada mitjançant la plataforma online jitsi.org on es comenten els recursos d’efectiu i productes de finançament per una empresa, però amb un espai de preguntes i dubtes per a les persones assistents.
Dinamitzat per Elisabet Bach, consultora de creació i consolidació d’empreses i Manel Alemany, especialista en finançament d’empreses
Llegir més
Cardedeu a domicili. La teva comanda, de la botiga a casa
/in NotíciesEl servei Cardedeu a domicili permet fer comandes als comerços de dilluns a divendres i rebre-les l’endemà d’haver-les fet, de dimarts a dissabte.
Pel que fa al sistema de pagament, el client haurà de pagar directament a cada establiment allò que hagi adquirit, d’acord amb el sistema de pagament acordat, ja sigui per transferència, Bizum, o d’altres. En el cost de la comanda, la botiga hi afegirà, també, el preu del servei a domicili que és d’1 € a cada establiment.
Per poder rebre les comandes l’endemà, cal fer-les directament al comerç abans de les 13 h.
Si agrupeu les comandes en un mateix dia, les podreu rebre totes en el mateix repartiment de l’endemà. D’aquesta manera, optimitzem el servei de transport i l’eficiència energètica.
El transportista farà el servei de transport i us portarà totes les comandes a casa però no tramitarà pagaments.
Abans de realitzar la comanda, assegureu-vos que el comerç està adherit al servei CARDEDEU A DOMICILI.
Llista de comerços adherits a Cardedeu a domicili
Horari del Mercat Municipal a Setmana Santa 2020
/in NotíciesServeis d’assessorament online al CSETC
/in NotíciesLa setmana passada ja vam començar amb els assessoraments online amb persones que havien vist ajornades les seves visites al CSETC, i hem reprogramat les visites cancel·lades.
Per oferir el servei online utilitzarem la plataforma jitsi.org i la persona usuària necessitarà un ordinador amb càmera i micròfon, o també és possible amb mòbil (en aquest cas és preferible descarregar-vos l’aplicació).
Per poder accedir al servei online, hem preparat un formulari de sol·licitud d’assessorament online, on heu d’indicar les següents dades:
Aquests assessoraments online corresponen als programes:
Sol·licita el teu assessorament online al CSETC al formulari.
Us recordem que podeu continuar contactant al mail info@csetc.cat per qualsevol consulta o sol·licitud d’informació, o al telèfon 93 844 43 02 en horari de 9h a 14h.