El Servei d´Inserció i Orientació Laboral de la Fundació Viver de Bell-lloc organitza l’activitat de sensibilització “Empreses amb valor afegit” a les 17h del 16 de maig al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC), dins el programa SIOAS 2017 finançat pel Departament de Treball, Famílies i Afers Socials de la Generalitat de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu.
L’objectiu d’aquesta activitat és explicar els avantatges que té la contractació de persones amb discapacitat per tal de desenvolupar la Responsabilitat Social Corporativa (RSC), que consisteix en la contribució activa i voluntària a la millora social i econòmica per part de les empreses, amb els objectius de potenciar la seva situació competitiva i el seu valor afegit. També s’explicaran altres beneficis de la contractació de persones amb certificat de discapacitat a diversos nivells: beneficis fiscals, normativa legal, beneficis econòmics i com aquest fet pot convertir la nostra empresa en una empresa socialment responsable, més competitiva, amb més valor afegit, que es tradueix en uns millors resultats globals.
Lloc: CSETC – c. Josep Vilaseca 23, Cardedeu
Quan: Dimecres 16 de maig 2018
Horari: 17h a 18.30h
Netcoffee & Workshop – Els conflictes a l’entorn laboral i professional – 31 maig 2018
/in calendari d'activitats, Notícies, Portada "slide"Dinamitzat per Concepció Curet, fundadora de GlobalMed.
El “Netcoffee & workshop” es un espai de treball, discussió i intercanvi d’idees. Un espai per compartir coneixements on els assistents poden elaborar nous projectes i/o col•laboracions. També permet, a aquells professionals que es dediquen al teletreball, trencar amb l’aïllament però mantenint la seva activitat professional habitual.
Juguem a guanyar-guanyar?
Formulari inscripció Netcoffee & workshop – Els conflictes a l’entorn laboral i professional – 31 maig 2018
/in GeneralXerrada informativa “Empreses amb valor afegit” – 16 maig 2018
/in calendari d'activitats, NotíciesL’objectiu d’aquesta activitat és explicar els avantatges que té la contractació de persones amb discapacitat per tal de desenvolupar la Responsabilitat Social Corporativa (RSC), que consisteix en la contribució activa i voluntària a la millora social i econòmica per part de les empreses, amb els objectius de potenciar la seva situació competitiva i el seu valor afegit. També s’explicaran altres beneficis de la contractació de persones amb certificat de discapacitat a diversos nivells: beneficis fiscals, normativa legal, beneficis econòmics i com aquest fet pot convertir la nostra empresa en una empresa socialment responsable, més competitiva, amb més valor afegit, que es tradueix en uns millors resultats globals.
Lloc: CSETC – c. Josep Vilaseca 23, Cardedeu
Quan: Dimecres 16 de maig 2018
Horari: 17h a 18.30h
L’empresa Cardedeuenca Profit Control troba relleu amb Reempresa
/in Notícies“Hem estat teballant un temps junts per assegurar-nos la perfecta transmissió del know-how”
Quina activitat desenvolupa Profit control i perquè vas decidir cedir el negoci?
R: Profit Control ofereix consultoria de millora amb la metodologia Lean Six Sigma. També fem cursos i formacions online sobre gestió i qualitat tant a particulars com a empreses.
C: Ja tinc 65 anys i ha arribat el moment de jubilar-me. Ja m’agradaria poder continuar treballant però també vull tenir més temps lliure. Hem trobat una formula d’acompanyament durant els següents mesos que s’adequa tant a les meves ganes de jubilar-me com a les de continuar amb l’empresa. Llegir més
Seminari Creació Empreses – Maig 2018
/in calendari d'activitats, NotíciesVine al seminari! Es tractaran temes importants per tirar endavant una idea empresarial. Analitzarem el perfil de l’emprenedor, eines d’avaluació de la idea empresarial, formes jurídiques, finançament, ajuts i subvencions i el pla d’empresa.
Si estàs interessat en assistir-hi omple el formulari corresponent a la jornada que et vagi millor.
Data: Dijous 10 de maig de 10.00h a 12.00h Formulari Inscripció
Data: Dimarts 22 de maig de 16.30h a 18.30h Formulari Inscripció
Lloc: CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu
*Per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE i en cas d’estar a l’atur Certificat d’inscripció a l’atur
** Preguem arribeu 15 minuts abans per omplir la fitxa d’usuari.
Formulari inscripció – Seminari Creació Empreses – 22 maig 2018
/in GeneralFormulari inscripció – Seminari Creació Empreses – 10 maig 2018
/in GeneralL’Ajuntament de Cardedeu renova el seu compromís amb la Reempresa per garantir la continuïtat de les empreses del territori
/in Emprenedoria, NotíciesCardedeu, 18 d’abril de 2018. L’Ajuntament de Cardedeu ha renovat aquest dimecres al migdia el seu compromís amb el Centre de Reempresa de Catalunya. El municipi disposa des del 2013 d’un punt d’atenció de la Reempresa ubicat al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic (CSETC) on ofereix assessorament tant als empresaris i empresàries que volen vendre la seva empresa com a les persones reemprenedores disposades a donar-los-hi continuïtat. L’objectiu del programa és, doncs, impulsar i estructurar la transmissió d’empreses com a via de creixement d’activitat econòmica, evitant així el tancament de negocis econòmicament viables i la destrucció d’ocupació al municipi. Llegir més
Drets i deures dels consumidors – AAVV Centre de la Vila – 19 abril 2018
/in Notícies, Portada "slide"En col·laboració amb l’AAVV Centre de la Vila es realitzarà una xerrada informativa a càrrec del tècnic en Consum Xavier Torrent, a les 17h del 19 d’abril 2018 al c. Diagonal Pujades 13 de Cardedeu.
Els temes que es tractaran són:
– Informació sobre els drets i deures que tenim en la compra o contracció d’un servei.
– Què hem de tenir en compte quan comprem o contractem un servei?
– Com i on reclamar?
Accelera el creixement – 7a edició
/in Notícies, Portada "slide"Des del 2012, s’impulsa cada any el creixement de 50 pimes de la demarcació de Barcelona, mitjançant aquest programa consolidat en què empresari i treballadors uneixen esforços per col·laborar amb experts en creixement empresarial que els donen suport continuat durant 9 mesos.
Amb l’Accelera el Creixement contrastaràs l’estratègia de la teva empresa amb experts per definir un pla de creixement que podràs començar a posar-lo en pràctica a través d’un pla d’acció.
Aquest programa d’acceleració empresarial abasta aspectes com són la innovació tecnològica, les millores en la comercialització de productes i serveis, el procés d’internacionalització de la pime i l’organització empresarial.